Din browser understøttes ikke.

For at få den bedste oplevelse anbefaler vi at bruge en anden browser.

Klagevejledning

Sådan kan du klage

I Volkswagen Semler Finans Danmark gør vi alt for at vores kunder er tilfredse. Er du utilfreds med noget, er du velkommen til at rette henvendelse til kundeservice. Hvis du herefter fortsat er utilfreds, kan du sende en klage til klage@vwsf.dk. 

I din klage bedes du beskrive, hvad du er utilfreds med og hvorfor. Du er velkommen til at medsende bilag, hvis du mener, at det vil gøre klagebehandlingen lettere. Når vi har modtaget din klage, undersøger vi sagen og vender tilbage med et svar. Vi bestræber os på at behandle klager hurtigst muligt og inden for 10 dage. Hvis du ikke har fået svar inden for 10 dage, vil vi informere dig om, hvornår vi forventer at kunne sende et svar.

Volkswagen Semler Finans Danmark har en klageansvarlig enhed, der behandler klager, som ikke kan løses i kundeservice. Den klageansvarlige enhed består af deltagere fra følgende afdelinger:

  • Risikostyring og compliance
  • Juridisk afdeling
  • Forretningsudvikling

Hvis du er forbruger og efter at have modtaget svar på din klage fortsat er utilfreds, kan du klage til Center for Klageløsning eller Forbrugerklagenævnet. Du kan læse mere om, hvordan det gøres her: Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet.

Hvis din klage vedrører et produkt leveret af vores samarbejdspartnere, vil vi i de fleste tilfælde videresende klagen til samarbejdspartneren. Vedrører din klage et forsikringsprodukt, og er du fortsat utilfreds efter at have fået svar på din klage, vil du som forbruger kunne klage til Forsikringsankenævnet. Du kan læse mere herom her: Ankenævnet for Forsikring.

Kan vi hjælpe dig?
 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at skrive til os.

Send e-mail

Ring til os. Vi vil med glæde besvare alle dine spørgsmål. 

Ring til os

Vores forhandlere er klar til at hjælpe dig. Find din nærmeste forhandler.

Find forhandler